FAQ

 Frequently Asked Questions

1. Hoe kan ik bij jullie apparatuur huren?

Neem contact met ons op om uw wensen en benodigdheden te bespreken. Wij zullen dan een vrijblijvend offerte opstellen. Als particulier dient u een geldig legitimatiebewijs mee te nemen bij het ophalen van het materiaal.

2. Hoe kan ik contact met jullie opnemen?

Contact opnemen kan zowel telefonisch als per email. Voor contactgegevens kijk onder contact.

3. Ik weet niet precies wat ik nodig heb voor mijn evenement, kan ik advies krijgen van jullie?

U kunt altijd contact met ons opnemen voor een vrijblijvend advies op maat. Wij kunnen u helpen bij de keuze van de juiste apparatuur aan de hand van uw en de artiest zijn wensen.

4. Zijn jullie prijzen in- of exclusief BTW?

Alle prijzen op de website zijn exclusief BTW. Voor de gehuurde apparatuur geldt het BTW tarief van 21%

5. Hoe moet ik mij legitimeren?

U moet zich legitimeren met: een geldig legitimatiebewijs (paspoort, rijbewijs, identiteitskaart). In geval van bedrijf of vereniging ontvangen wij graag uw KVK nummer.

6. Hoe kan ik betalen?

U kunt op factuur vooraf via de bank betalen of cash bij het ophalen van de spullen. “Rental partners” kunnen achteraf op factuur betalen.

7. Ik heb geen eigen transport, kunnen jullie de spullen ook bezorgen/ophalen?

Ja, de spullen kunnen worden bezorgd. Neem hiervoor contact met ons op voor een vrijblijvende offerte.

8. Kunnen jullie de ook spullen installeren/opzetten/bedienen?

Ja,wij kunnen het materiaal inclusief technici leveren. Neem hiervoor contact op voor een vrijblijvende offerte.

9. Hoe laat kan ik de spullen komen halen/terugbrengen?

Materialen kunnen worden opgehaald en geretourneerd op afspraak. Dit kan zowel in het weekend als ’s avonds indien nodig.

10. Waar kan ik de spullen komen halen?

Wij zijn gevestigd op Kabelweg 70 (voorheen Lasso 34D), 2371 DX Roelofarendsveen

11. Wat te doen bij schade aan de apparatuur?

De huurder is tot aan het moment dat het materiaal weer feitelijk door verhuurder in ontvangst is genomen aansprakelijk voor alle schaden aan het gehuurde goed.

12. Zit er bekabeling bij de apparatuur?

Bij alle apparatuur zit bekabeling die nodig is om de apparatuur aan te sluiten. Indien u extra kabels nodig heeft kunt u deze los bestellen.

13. Krijg ik korting als ik de apparatuur meedere dagen huur?

Voor meerdaags verhuur geldt een staffelkorting. Neem hiervoor contact op voor een vrijblijvende offerte.